Det får ta sin tid det här....

....ja det här med att vänja sig vid att vara en bloggers (heter det så?). det hela kommer inte naturligt för en 41 års tant, som faktiskt växte upp på den tiden när man hade brevvänner och det häftigaste som fanns i TV-spels världen var två pinnar som gick upp o ner på TV-skärmen och som antingen var tennis eller hockey. jag hade ett sådant TV-spel o därför var jag lite poppis ett tag för det var ju så himla fräckt!!!
proffsbloggarna som jag lyssnar på ibland säger att det gäller att skriva så att folk blir lagom provocerade så att man får många kommentarer....vad ska man skriva då? Att Marie är en skönsjungande tråkmåns i idoltävlingen? nä det kan väl inte uppröra någon....och varför ska jag uppröra någon förresten, nä vet ni vad, jag vet vad jag ska göra. Jag ska berömma.....berömma Ulf som när jag kom hem efter att ha varit ute och gått med Zorro och hämtat Manne från fotbollsträningen, hade tagit hand om en enorm tvätt!!! det är kärlek det....TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååå, d va ju snällt av Uffebuffe ;p Hur många tröjor fick du vika om *hehe* (talar av egen erfarenhet)

2007-11-09 @ 07:58:51
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0