Den långa färden

En sådan dag! Jag vet att det finns folk som tycker det är glassigt att åka på möten och prata med folk......hur glassigt kan det vara att åka nästan 50 mil för att sedan sitta på möte från 11.30 till 12.50 och sedan ha nästa möte 13.00 och då ska man ha hunnit äta? Inte glassigt och inte kul alls.....som tur var hade jag med mig mat men jag fick ju lov att ursäkta mig och berätta att jag har diabetes och jag måste faktiskt ha lite mat i mig och så fick jag sitta där på mötet och tugga så tyst jag kunde på mina salladsblad medans resten av gänget började mötet.....
Mötena ja, det första mötet där var jag den enda tjejen/tanten och det märks faktiskt. Även om jag oftast inte säger så mycket så spelar det ingen roll heller för OM jag säger något så är det ingen som lyssnar ändå! :-(
Hemfärden blev mycket lång och GPS´en tjatade om höger och vänster och 600 meter och visst löd jag men jag var så trött så jag vet nästan inte hur jag kom hem, MEN när jag kom hem stod maten på bordet och det fanns även två enorma paket!!!! Jag hade fått paket mitt på en helt vanlig tisdag och dessutom så nära jul.....oh vad glad jag blev! Vill ni veta vad det var i???
I det ena, som jag fick av Zorro, var det en ljusslinga att ha ute och i det andra var det.....ja det får ni se här

Tomten!!!

Helt plötsligt var jag pigg igen och nu har vi varit på en kall men fin promenad med Zorro och jag har tänt i kaminen så nu är den långa färden över och jag har kommit hem!!!! :-)

ps. inga paket idag heller.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så du går o hejjar på mina kompisar utan att jag lägger märke till det ;) Tss, julpyntet får man plocka fram när man vill! Så det så ;p Glöm nu för bövelen inte glöggen och kalendern imon! ;-D

2007-11-29 @ 20:46:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0