VÄNTANS TID!

Så har då helgen varit som har inneburit att mitt hem har lysts upp. Det finns stakar och stjärnor i alla fönster och runt ytterdörren lyser det också en ljusslinga. Det är riktigt mysigt tycker jag. För övrigt tycker jag att det var för mycket regn den här helgen, speciellt när man står i skogen och väntar på sin hund som har fått för sig att driva efter rådjur och man känner hur det börjar soppra in regn lite varstans. Kom det någon hund då? Nä, svärfar ringde och berättade att Zorro satt i deras kök nytorkad och fin....
Skulle varit och lyssnat på Jörgen också när han sjöng i Vänersborgs kyrka, inte så mycket för sången kanske utan mer för att han skröt med att han sjunger en slutkläm i 116 decibel.....inte illa, men tyvärr blev det för mycket pyssel hemma för att det skulle hinnas med.
Nu är det ny vecka och den börjar sådär.....jag ska till doktorn idag och jag gillar det inte. Vill inte bli kollad och undersökt men vet ju att jag måste. Ja ja det ska väl gå det också, hoppas jag......


Glömde ju nästan bort att berätta vad jag fick i vår kalender som vi har här på jobbet. Jag fick Jörgens paket idag och där fanns det alla kryddor som man behöver för att baka pepparkakor, så nu får det bli bak i helgen! Tack Jörgen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0