utmaningar....

Har blivit utmanad av Johanna med en massa konstiga uppdrag och ett av dem är jättesvårt......så här lyder det.

Utmaningen:
Svara på frågorna nedan. Skriv sedan en kommentar hos mig när du har gjort det så jag får se.
Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.

Ja detta blir inte enkelt för jag har väldigt svårt att skriva om mig och mina ev. fördelar....men nu kör vi!

Mina svar:
Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med:

  • Jag är snäll
  • Jag är levnadspositiv
  • Jag hjälper gärna andra

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv:

  • Frisyren kan bli ok ibland
  • Mina ögon är också bra
  • nä det går inte med en sak till....

 Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag har fött två goa barn.
  • Jag är stolt över att jag orkar vara en tjatmamma och dra fram barnen till framgång (förhoppningsvis)
  • Jag är stolt över att ha klarat av många tråkiga saker på ganska kort tid

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig:

  • Jag tror att de tycker att jag är glad och positiv.
  • Jag tror att de tycker att jag ställer upp när det behövs.
  • Jag tror att de gillar min konstiga humor

Nämn tre saker du är bra på:

  • Jag är bra på peppning.
  • Jag är bra på veckoplanering i hemmet
  • Jag är bra på att berömma

Jaha det gick ju faktiskt att få till en lista även om det var jobbigt.....

om jag nu inte bloggar innan jul så vill jag verkligen önska alla goa människor

En God Jul!!!
image13


Kommentarer
Postat av: Johanna

D va ju jättebra saker som du kom på, och jag instämmer på d flesta punkter. Jag tycker att du ALLTID e cool i håret och jag tycker du är härlig som har en egen stil!

2007-12-19 @ 19:24:28
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0