Summering!

Tänk egentligen när man går hemma och har ledigt en massa dagar, då bloggar man inte alls. Det är som om kroppen behöver vara ifrån datorn ett tag. Jag har inte ens varit inne på nätet, men nu kan jag i alla fall kosta på mig en summering av alla juldagarna.
Det har var en bra jul!  ( Den summeringen gick ju fort!!! :-))
Fast något som jag är gott trött på så är det regnandet, så därför idag, när vi äntligen fick masat oss upp och insåg att det var sol ute blev det en riktig långpromenad längs strandpromenaden.
Jag tror att nästan hela Uddevalla hade samma behov som vi för det var fullt med folk som promenerade och en massa hundar som gjorde att Zorro hade fullt upp med att försöka skrämma livet ur så många som möjligt.....han är en hemsk liten terrier ibland.....
Julen ja....den är över och jag tror att vi alla i familjen är glada och nöjda med presenterna och nu har vi en massa kul att se fram emot under året, en av presenterna vi gav varandra var nämligen en resa till London på påsklovet, så det kan man ju gå och fantisera lite om och liksom se fram emot och dessutom har vi ju också Springsteen i juli. Där funderar vi just nu på om vi ska ta in på hotell så att man kan unna sig något gott att dricka innan konserten, ingen dum idé va?
Tänker jag ha något nyårslöfte?
Nä, jag tror inte det.....har en del funderingar inom mig som jag kanske ska försöka hålla, men inget som jag vill basunera ut utan vi får se hur det kommer att gå!
Ja och så var det bara kvar att önska er alla ett riktigt gott nytt år.....alla goa mysiga människor som jag gillar så mycket och som ger mig så många glada stunder......ha det riktigt bra och stor nyårskram på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gott Nytt År! Jag skall försöka mig på ett nyårslöfte i alla fall - du får kika in på min sida och läsa vidare...
//Jessica

2007-12-31 @ 15:44:59
URL: http://jessicasdaydreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0