Pyssel

Så har snart den här helgen gått och det går så fort men det har varit en bra helg. Vi har precis kommit från Torp och faktiskt fått med oss en hel del klappar hem, helt otroligt för det brukar vara ett riktigt trauma att handla julklappar och särskilt ihop med Ulf, för han lyckas få ont i ryggen samtidigt som dörrarna in till Torp öppnas.....märkligt det där!!! :-)
I går var vi lite pyssliga bakade pepparkakor och kola.....jag brukar aldrig göra kola för den vill inte bli kolig MEN Ulf har mer tålamod än mig så den där halvtimmen som det ska ta att koka kolan blev nästan två timmar men då blev den bra och god! Ulf fick nämligen väldig lust att baka just den här kolan efter det att han sett på ett program på tv´n med någon snygg tjej som bakade denna gudomligt goda kola.....hi hi hi så lätt går det att få honom att baka.
Pepparkakorna blev också riktigt bra i år, lättbakade och goda, så är inte fallet alltid när Veronica gör deg......ett år gick det nästan inte att få ut degen alls.....MEN i år blev de jättegoda!!!
 
Fina kakor!!


Ulfs kolor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, en gumma som har bröst ju! ;p Hmm, finns 3 möjliga misstänkta *skrattar*

Jag tackar inte alls nej till att sitta och dricka rödvin och blega på Italienare! Klart man måste dricka vin i Italien :) Hoppas det är fint väder bara, har sett att det är medeltemp på 14 grader i april.

2007-12-09 @ 19:56:11
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Stackars Ulf! Jag vet precis hur det kan kännas...

2007-12-15 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0